יום חמישי, 12 בינואר 2012

מסיבה בכתום וצהוב חלק ב'


לפעמים אני תוהה מתי נכנסו הצבעים לחיי באופן כל כך דומיננטי. אני חושבת שהרומן שלי עם הצבעים היה תמיד. כנראה נולדתי איתו או אולי הגעתי איתו. מגלגול קודם? כל אחד מאיתנו מגיע עם עוצמה, את זאת אנחנו כבר יודעים. תראו איך מיה מצלמת. באמת. העיניים שלה רואות. היא מזיזה את האובייקט המצולם, סוגרת תריס פותחת חריץ של אור– והכול נראה מדויק וברור ומחמיא. העיניים שלה מבעד לעדשה תופסות משהו נשגב. באמת. בגלל זה כל כך רציתי אותה איתי, פה.




בפוסט היום:

דליה מספרת איך התחילה לסרוג ולמה חשוב לה לספר על זה
מיה מסבירה על צילום באור וצל
דוגמה לסריגת קרושה להורדה

דרגת קושי: דרוש ידע בסריגת קרושה – מסרגה אחת. אפשר ואף מומלץ ללמוד א הטכניקה הקדומה הזו.

מיה מצלמת ומסבירה: לעתים כל הנתונים פשוט מסתדרים עבורי וכל מה שנותר לעשות זה למצוא את הזוית הנכונה בה תעבור האווירה, יפול האור באופן המושלם, והרגש הזה שבתוכי יוכל לפרוץ החוצה מהצילום בקלילות וטבעיות. זה מה שקרה לנו כאן, דליה ערכה את השולחן ואני הסתובבתי סביבו וחיפשתי כמו נמר את התמונה הטובה שלי. אני רואה צבעים, אני רואה אור, אני רואה צורות, את השאר אני פשוט מרגישה. ואיזו התרגשות זו עבורי להרגיש את התמונה מתגבשת, את קרן האור הזאת נופלת למקומה ואני שם לתפוס את זה ולהעביר הלאה
אליכם.
  

דליה מעצבת ומלמדת - המשך

סריגת הקרושה, לעומת זאת, נכנסה לחיי ברגע מאד מסויים.
לפני כארבע שנים, בתקופה של מחלה בחיי חזרתי מניתוח וביקשתי מבעלי שיקח אותי
לחנות הצמר הקרובה. קניתי צמר ומסרגות וסרגתי. וסרגתי. לפני כן סרגתי קצת כשהייתי ילדה. 




יש בסריגת קרושה משהו מדהים. צמר, מסרגה, מעקב אחר דוגמה – ויש מוצר.
אני אוהבת לסרוג סריגה עבה, חומרית\ גסה, צבעונית ונוכחת.
אני מוצאת באינטרנט ובחוברות דוגמאות של מפות ומפיות ויוצרת איתם כל מיני מוצרים. לפני שבוע אף השתתפתי בתערוכה מקסימה של מוצרים סרוגים הנקראת "מעלים עיניים" בבית לחם הגלילית. המראות שסרגתי לתערוכה – בקרוב באחד הפוסטים.
אני לא מספרת לכם את זה סתם. בשבילי סריגת הקרושה הזו, הסריגה המעגלית, הצבעונית הייתה
בשורה של החלמה.
וכבר הרבה זמן הבטחתי לעצמי לספר את זה הלאה, כדי שאנשים אחרים ידעו.




אז אם יש לכם חברה חולה, עצובה או סתם שזקוקה להיסח הדעת, אני ממליצה לכם לקנות לה מסרגה וצמר ולגרות אותה לסרוג.
זה מעביר את הזמן באיכות, בנעימות
ובסוף – יש מוצר. יש תוצאה. וזה כל כך מענג!
תנסו את זה בבית!!!


ואם כבר המלצה – כמה כיף לתת למישהו מתנה שיצרנו לבד. תנסו גם את זה בבית

ואם אתם זקוקים להנחיה או עזרה או המלצה – דברו איתי 052-2948487
                 ואם אתם זקוקים לצילום איכותי – דברו עם מיה 052-3323535

שבוע טוב
ימי החורף הם ימים מצויינים ליצירה.
תהנו!!

רגעים של שמחה .






תגובה 1:

  1. hi dalia,
    thank-you for sharing your crochet work. It looks great . I will try and do it and let you know how it goes. I am also adding a link to your blog from my blog. סוף שבועה טוב וגשום.
    Stephanie

    השבמחק